HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

PSP - PlayStation Portable

2012.10.05. 16:15 kutyukiraly

Tudom, hogy rég írtam sajnos a munka és élet megnehezítette a dolgom, de most itt vagyok újult erővel :)!

Tisztában vagyok azzal, hogy a PSP nem egy új csoda a játék konzolok piacán, de nem rég volt a születésnapom és megleptek egy ilyen kis "csodával". Amibe az első fél óra után beleszerettem és azóta jön velem szinte mindenhova. 

psp_aukcio_vatera.jpg

Amire nagyon hamar rájöttem, hogy kevés lesz a játék amit kaptam hozzá illetve be kell szereznem pár kiegészítőt a PSP-hez. Ezek sajnos még mindig drága játékok így neki fogtam Google barátommal, hogy körül nézzünk a neten milyen lehetőségek vannak.

Bár még mindig keresem, hogy milyen psp játékot, hol és mennyiért találok, eddig még magyar és a külföldi aukciós portálok vezetnek. Érdemes alaposan körbe nézni, mert több tíz ezer forintot lehet így megtakarítani :)

U.i.: majdnem elfelejtettem, hogy írtam annó egy cikket a Gamboy utódokról, ezt itt olvashatjátok 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr434821951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása