HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

Ipad vagy Tablet vol2.

2012.03.28. 13:32 kutyukiraly

Na akkor hol is tartottunk?

Ja igen az iPad-ról irkáltam, hogy mire is lehet használni és most jöjjön a tablet azaz a Google által kifejlesztett Android. Ezt is csak a szerencsémnek köszönhetem, de sajnos jelentősen kevesebb ideig tudtam tesztelni, mint az iPad-ot, egy barátom nálam felejtette és mivel hazament vidékre megengedte, hogy szórakoztassam magam vele kb.  1. 5 napot volt nálam a kicsike egy:  Samsung Galaxy Tab 10.1 ( GT-P7500 ) tablet, amin már a 3.1-es Honeycomb névre hallgató operációs rendszer fut.

Mivel kevés időm volt rá így ezzel is éjszakáztam egy sort beállítottam, amiket használni szerettem volna, persze kínosan ügyelve, hogy a gazdája cuccait ne bántsam.

Samsung Galaxy Tab 10.1, kép forrása: Grando.hu

Itt is a Facebook-ot, a szövegszerkesztőt és még pár apróságot használtam.

Készenléti időben szerintem a 2 kütyü nem versenyzik egymással: azaz kb. ugyannyira bírják a nyüstölést.

Kezelő felületre sincs nagy különbség maximum annyi, hogy nincs hozzá egy külön olyan program, mint az iTunes, de tabletre a Marketből könnyen és gyorsan el tudtam mindent tölteni így nem volt ez sem egy nagy fennakadás.

A kijelzőjükben méretre és színkezelésre (pixelek száma) kb nincs szemmel észrevehető különbség és ugyanez igaz a tárhelyre is (mind a kettő 16 gigás), de a Tablet képes micro SD memória kártyát is beolvasni.

Az én szempontomból egy dolog miatt választanám a Samsung Galaxy Tab-ot, mert kezeli a flasht és így a munkáimhoz elengedhetetlen google adwords és google analytics grafikonokat is megjeleníti.

Ja igen még egy különbség, bár engem ez nem nagyon hat meg: a tablet micro usb csatlakozóval van ellátva ezen keresztül lehet a gépre kapcsolni vagy tölteni.

Nos én nehezen tudnék dönteni, de azt hiszem a tablet mellett voksolnék J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr274345700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása