HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

iPhone 4S kiegészítők

2012.05.29. 15:59 kutyukiraly

Múlt héten megvásároltam az új telefonomat és - önmagamat ismerve - nem nagy csoda. hogy egy fehér 16gigás iPhone 4S-re esett a választásom (immáron kb 7 éve vagyok büszke szifon fan (-:).

Így azt hiszem nem nagy csoda, hogy onnantól, hogy kifizettem a készüléket elkezdtem tokokra és kiegészítőkre vadászni a neten. Hát mint ne mondjak nehéz ügy a telefon árát kb még 2szer rád tudnám költeni mindenféle extra kütyüre, amiben van hasznos és van ami csak jó pofa.

Első az iPhone 4S-hez való tok ebben azt gondolom, hogy ahány ház annyik szokás, jelenleg én kb 3-4 tok beszerzésén gondolkozom megmutatom az egyik nagy kedvencem, gyerekkorom óta képregény mániás és szuperhős "függő" vagyok, így nagyon megörültem amikor kijött egy Marvel hősös kemény tok szett - sajnos csak hátlapra csatlakozik, de a telefonomat amúgy sem szoktam elejeteni vagy dobálni, persze véletlenek sajnos vannak - így kinéztem magamnak egy Hulk-os tokot.

Természetesen, már nézelődtem, hogy milyen külső aksik vannak, mivel sokat mászkálok a városban és néha megesik, hogy semmilyen töltési lehetőségem nincs így hasznos lenne egy ilyen kis kütyü. Elég sok felé néztem és az árak ilyen 3000Ft és 25.000 Ft között mozognak. Persze az aukciós portálokon is lehet találni "ár" alatt jó kis iphone külső akksit.

A másik amit nézegettem már hozzá azok az objektívek és optikák, hát ebből 1.000 Ft-tól 100.000 Ft-ig találtam minden felét, de sajnos még az igazit nem leltem, pedig a már így sem gyengusz fényképezőjéből kiszeretnék hozni többet :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő kütyü iphone 4s

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr794553185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása