HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

GoPRO, mert az extrém sport jó

2012.04.02. 10:41 kutyukiraly

Ehhez a bejegyzéshez hozzá tartozik, hogy lassan 16 éve síelek és a mai napig imádom J. Nem olyan régen hódolhattam ennek a szenvedélyemnek újra (sajnos tavaly munka és anyagi okok miatt kimaradt) így idén pótoltam mindent.

GoPro HD Hero 2 a kép forrása: www.gopro.com

Sokszor gondolkoztam azon, hogy milyen jó is lenne mindent megörökíteni, nem csak fotókkal, de videóval is. Próbálkoztam több féle megoldással: telefon, fényképezőgép kamera funkciója és persze digitális videokamerával is. Sajnos egyik sem volt kényelmes és biztonságos megoldás így egy időre felhagytam ezzel.

Míg nem hallottam egy nagyon érdekes kütyüről a GoPro-ról, amit direkt extrém sportokhoz terveztek: azaz bírja, ha elesel, ha leesik, ha esik és, ha fúj. Nosza Google-t ragadtam, hogy valóban mit is tud a kicsike,a  pontos részleteket a GoPro weboldalán elolvashatjátok, de a lényeg 3 dolog:

1.       ütés csepp és porálló

2.       HD felbontásban tud rögzíteni

3.       167 gramm a súlya akksival együtt!

Ami í hátránya, hogy csak képet vesz hangot nem. Szerintem üsse kavics: ennél nagyobb bajunk sose legyen. Persze rögtön felkeltette bennem a vágyat, hogy ki akarom próbálni :-D (na jó inkább az „akarom-akarom KELL anyuuuu” érzésre hasonlított)

Szerencsére sejtettem, hogy kit kell megkeresnem ahhoz, hogy, ha ki akarom próbálni és be is igazolódott a tippem így Franciaországba már velem jött, hogy együtt síelhessünk és bulizhassunk.

Minden hozzá fűzött reményemet beváltotta, ez a kis kamera pedig használtam nyüstöltetem eleget sőt, nem csak én, de az egész társaság is a rabjává vált. Az esték egy jelentős része azzal telt, hogy gépre raktuk a nyers felvételeket és megnéztük őket. Persze nem az őszeset, mert a kicsike kb 4-5 órányi anyagot képes tárolni egy 32 gigás memória kártyán, persze ez függ attól, hogy milyen felbontásban használjuk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr924355654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása