HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

Pendrive

2012.04.24. 11:31 kutyukiraly

Sajnos szomorú dolog történt velem, hőn szeretett 2gigás pendrive-om elhalálozott a hétvégén. L Szomorú dolog ez, hiszen a főiskola kezdete óta mindig velem volt, támogatott és segítette, hogy lediplomázhassak, még a szakdogámat is eljött velem bekötetteni.

Sok adat nem volt rajta így ezen a téren nem ért komoly veszteség azt hiszem 1-2 kép amit valamikor el akartam vinni kinyomtatni.

Mivel elég sokat használom és jó, ha mindig kéznél van típusú eszköz úgy döntöttem ASAP pótolnom kell a hiányát. Persze, ha már újat veszek – gondoltam én – legyen, már nagyobb az agya tudjak bele több infót tölteni.

Persze az sem volt elhanyagolható, hogy néz ki geek-ként valami különlegességre vágytam így gépet és egy pohár limonádét ragadtam vasárnap ebéd után és neki estem, hogy szétkapom a netet pendrive után kutatva, mint majom a zsebórát.

Úgy döntöttem, hogy 4 és 8 giga körül keresek új társat magamnak és ha lehet akkor tényleg ne legyen nagyon hétköznapi, de ha lehet akkor ne kelljen egy bizonyos összegnél többet kifizetnem.

Találtam pár szépen kidolgozott Kingston pendrive-ot árban is jók voltak, de sablon formára voltak gyártva, majd megláttam valami különlegeset, amire nem is számítottam, bár mostanra amekkora sztár lett belőlük nem nagy csoda, hogy adathordozóként is működnek. Igen ők a düh kezelési problémákkal megáldott madarak azaz Angry Birds. Nos igen azonnal rákaptam, hogy nekem KELL egy Angry Birds pendrive. Megkerestem a kedvencem a dagi fehér madarat (tudjátok akinek robbant a tojása) és gyorsan meg is rendeltem és elméletileg holnap reggelre meg is érkezik az irodába, várom már nagyon :) Ja igen 4 gigás a kicsike :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr164470367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása