HTML

Kütyü Király

Haszontalan és hasznos holmik a 21. században. Újdonságok a kütyük világában: Mobil, PC, Laptop, TV, tablet. Az "almától" az "ablakig", mi minden technikai újdonságról beszámolunk. Segítünk eldönteni van-e rá szükséged, és hol veheted meg a legolcsóbban.

Friss topikok

iPad és Tablet hogyan és miért?

2012.03.26. 17:55 kutyukiraly

Rég óta nyomja a lelkem, hogy jobban bele kellene ebbe a témába ártanom magam és kütyü függőként, pedig kötelességemnek éreztem.

Kicsit nehezékesen született meg ez a poszt lévén, hogy egyik eszközt sem tudtam tesztelni és nem szeretem magamat mások véleményére bízni, de a szerencse mellém állt mivel a sógorom hozzájutott egy iPad2-höz és kölcsön adta had játsszak vele.

a kép forrása: Grando.huHabár részéről nagyon kedves volt mégis okozott, egy pár olyan éjszakát, amikor szokatlanul keveset aludtam. (Időközben, már kijött az iPad3, de erről majd később.)

De a lényeg, hogyan is működik ez a kis eszköz a mindennapi életben: amelyik eszköz nálam volt az egy fehér iPad2-es: 16 gigs, wifi és 3G-s darab volt, eddig kb hibátlan is a dolog J.

Elsőként a kijelzőt vettem szemügyre 9,7 col így kb. egy netbook mérete, mivel ennek a kiváltásra készült, így a méret tökéletes, maga  a készülék is jó adottságokkal rendelkezik, könnyen elfér egy táskában vagy akár kézben is (halálfélelem volt a súlya miatt párszor, hogy „jaj” kilopták a táskámból vagy otthagytam valahol)

Na, de jöjjön a lényeg a működés! Elsőre egész éjszaka töltöttem felraktam pár fontos alkalmazást: Facebook, szövegszerkesztő, dropbox és Angry Birds (csak a legfontosabbak: D).

Kezdetben nem kezeltem máshogy, mint 1 nagy iPhone-t, de erre már az első nap rá cáfolt. Teljes feltöltéssel úgy, hogy emailezte, facebook-oztam, játszottam és dolgoztam is vele 5 órát bírt. A gyári új esetében a készenléti idő 10 óra és tekintve, hogy ez egy kb. 1éves gép így ez szerintem nem rossz.

Ami szerintem nagyon sokatokat érdekel az a munka: azaz ki tud-e váltani egy netbookot? Jelentem kényelmesen ki, én fájl tárolásra már régóta a Dropbox-ot használom, oda és onnan mentek dokumentumokat, ezeket pedig az iPadra és iPhonre fejlesztett Office könnyen viszi.

A billentyűzete és kényelmes, az ékezetes betűket úgy érjük el, mint az iPhone esetében, azaz itt sincs kényelmetlenség.

Összességben nekem tetszett és még tényleg nagyon kevés részét érintettem a témának a tablet teszt a következő részben jön… folyt. köv addig legyetek jók és kütyüfüggők J

Szólj hozzá!

Címkék: munka iphone 3 2 4 eszköz android tablet ipad netbook ios

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyukiraly.blog.hu/api/trackback/id/tr924341689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása